perjantai 28. maaliskuuta 2014

Rakkauden tunteita

Minulla on ihanat lapset. Sain nuorimman tyttären pojalta kannettavan tietokoneen, lainaksi. saan pitää tämän niin kauan kunnes saan uuden oman.  Ihana Niklas poika antoi koneensa mummille kun hänellä on pöytäkone kotona ja taskussa  älykänny.
tää on nopea masiina, mietinkin olisiko tämä paras valinta. eihän sen tarvii olla pöytäkone. tämän voi ottaa mukaan, kaiketi tarvitsee aina silti nettiyhteyden.. nyt on liitetty taloyhtiön verkkoon.. meidän taloyhtiössä on yhteinen kaapeli.
Muutenkin olen voinut oikein hyvin. Kivut ovat kadonneet.
mietinkin jo tosissani paransiko rukoukseni minut kokonaan.. no se selviää kun kuvataan uudestaan .
nautin jokatapauksessa kivuttomista päivitä, ihanaa kun pääsee uloskin ilman kipuja eikä tarvitse napsia kipulääkettä ..
mieleni palaa maaslauksen pariin, suunnitelma pyörii pässäni.. teen ensin pieniä harjoitus töitä ja kun saan mieleisen  yritän siirtää sen isommalle kanvaasi kankaalle..
ihanaa viikonloppua kaikille ystäville. Minullakin tulee pian 6 vuotta täyteen kun aloitin blogin pitämisen. Ajatukseni kaipaavat myös sinne alun juurille. Paljon jäi kesken ennenkuin se amerikan ric tuli ja kaappasi blogini.  jouduin sulkemaan sähköpostinkin silloin..
hyvään vauhtiin päässyt dialoginen kirjoittaminen jäi kesken sitä haluan jatkaa, vaikka se viekin aikaa  se on antoisaa.. Sen sijaan olen pääättänyt olla julkaisematta  Koiviston ajan minun silmin, oma elämäni kävi silloin raskaimmat tapahtumat läpi joista selvisin ihmeen kautta. En halua sitä aikaa julkisuuteen ja Koivisti olisi siinä sivuhenkilö, hänestä on kyllä tietoa yllin kyllin netisä .Oikeesti olen sen kirjoittanut, jätän jälkipolville lapsille lukevat sitten joskus jos tahtovat, he sentään ymmärtävät sen ajan valintojani, muille pitäisi valaista taustoja liikaa.Näin on paras.
palaan sinne ajatellaan aikatherine alkuun, se on ominta minua

4 kommenttia:

  1. Ompa hyvä että sait koneen lainaksi, ei tullut liian pitkä tauko.
    Toivon sinulle mukavaa vikkonloppua ja paljon aurinkoa!

    VastaaPoista
  2. Sama täällä, olen päättänyt olla julkaisematta omakustanteenakaan joitakin tekstejäni, jotka olin kirjoittanut julkaisumielessä. On ikään kuin kevyempi olo tuon päätöksen jälkeen. Kauniita, iloisia kevätpäiviä!

    VastaaPoista
  3. Hienoa että kivut ovat hellittäneet, ja olet saanut koneen lainaksi...
    Näin julkisesti ei kannata kaikkea muistella, siihen voi sortua joskus!
    Kaikkea hyvää sinulle, ja hyvää viikonloppua, aikatherine♥♥

    VastaaPoista
  4. Ihanaa kuulla, että voit paremmin! <3

    VastaaPoista